суботу, 9 березня 2013 р.

КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ ШКП "НЕРЕСТОВИЩЕ БІЗНЕСУ" ВІД 28 ЛИСТОПАДА 2012 РОКУ.


Заняття-кейс «Звідки брати ідеї для успішного бізнесу?»                                                                                         Мета:  сформувати знання про бізнес та його роль у житті людини.
 Задачі:
 - зібрати наочну та практичну інформацію;
 - розкрити зміст поняття «бізнес»;
 - дослідити значення бізнесу в житті суспільства;
 -прослідкувати зв’язок бізнесу з іншими теоретичними та практичними галузями








[Image]
 Сьогодні розвиток суспільства невід`ємно пов'язаний з розвитком бізнесу. Так як бізнес ідеї сьогодні проникають майже у всі сфери нашого життя ми вже не можемо не вивчати цю тему у шкільній програмі. Вплив бізнесу на історію розвитку суч. суспільства, літературу, на економічні відносини між країнами та правові норми має обов’язково відображатися у шкільних предметах. Отже бізнес ідеї та їх вплив на суспільство  є досить актуальною та потрібною темою для вивчення її ще у шкільному віці.
  Економіка
  Бізнес – це підприємницька, комерційна чи будь-яка інша діяльність, що не може суперечити закону і спрямована на отримання прибутку.                                                                                                                                                                 Найбільш просте визначення бізнесу, очевидно, можна дати, відштовхуючись від етимології самого терміна бізнес - це ділові відносини між людьми або відносини між учасниками діла (справи). Беручи участь у «ділі», люди стають діловими людьми, чи бізнесменами.                    Бізнес служить своєрідним пусковим механізмом і провідником структурних змін в економіці і суспільстві. Ці зміни виступають як каталізатори економічного зростання, сприяють збільшенню випуску валового продукту . Якщо ігнорувати ці суперечності і не прагнути розв'язати їх, однобічно роблячи акцент на ринок, може створитись таке становище, коли стара система господарських відносин і механізму руйнуватиметься, а нову систему важко сформувати, історія не знає прикладів переходу до ринкової економіки без опори на приватну власність.                                                                                                                                                Бізнес має свою стратегію і тактику. Стратегія бізнесу - максимізація вигоди (доходу, прибутку) у процесі укладання різних угод. Тактика - реалізація цієї стратегічної установки у відносинах з контрагентами в кожному окремому випадку з використанням конкретних умов здійснення, строків і предметів угод, тобто якими способами і методами буде реалізована стратегія бізнесу. Якщо мета бізнесу відповідає об'єктивній потребі, виражає назрілі потреби, то люди свідомо творять майбутнє. Якщо людина не ставить перед собою мету, то вона ніколи її не досягне. Створення власного діла - завжди величезний ризик і подолання труднощів, які обов'язково виникають при народженні нового. Створюючи нове власне діло (справу), бізнесмен-початківець повинен розуміти, що він буде не тільки користуватись благами, які обіцяють ці починання, а й нести всю повноту відповідальності за їх розвиток. Важливо визначити стратегію своєї справи, бачити перспективу її розвитку.
 Про зростаючий інтерес до бізнесу з боку населення, ділових кіл і держави свідчить збільшення наукових праць з цього питання і кількості навчальних курсів бізнесу в університетах.
Завдання:  Вигадайте свою бізнес ідею
 

  Бізнес
 Все у цьому світі рухає інтерес. Немає інтересу - немає і результату.
Якщо є інтерес, то це означає, що є і бажання. Бізнесу не буває без бажання. Якщо хтось хоче покращити своє матеріальне становище, то це можна зробити і без бізнесу. Поміж багатих людей є немало тих, хто бізнесом не опікується. Можна гарно заробити, працюючи за наймом.
 Отже, з чого починається бізнес? Звичайно ж, з ідеї. І тут абсолютно не важливо - дрібний або великий бізнес. На чолі стоїть ідея бізнесу. Далі, бізнес-план, залучення інвестицій, кредит й тому подібне.   
 Бізнес - це теж робота. Але дуже специфічна робота, і про цю специфіку краще дізнатися наперед. Головна її перевага - загальнодоступність. Щоб торгувати, не треба мати особливої освіти і навіть,інтелекту.                                                                                                                          Бізнес - ідея створюється шляхом пошуку відповіді на два питання: що продавати і кому це продавати. Бізнес ідея - це, коли людина знаходить або створює потрібність в суспільстві, придумує способи її задоволення і при цьому отримує дохід від реалізації бізнес-ідеї.
  Які бувають ідеї для бізнесу?                                                                                                       бізнес ідеї у виробництві або у сфері послуг;                                                                                                                                                    бізнес ідеї для жінок або для чоловіків;                                                                                                                                                 бізнес ідеї для малого, середнього чи великого бізнесу;                                                             бізнес ідеї для стартового бізнесу або вже працюючого бізнесу;                                                                                                                                                безкоштовні і перевірені, нові або свіжі, актуальні і реальні бізнес ідеї, а також інші варіанти бізнес ідей для бізнесменів-початківців;                                                                                                                                             цікаві, оригінальні, вигідні і перспективні ідеї для невеликого бізнесу без первісних фінансових вкладень і т.п.
Як ви думаєте, який головний закон і мірило бізнесу?
Правильно - прибуток! І нічого, крім прибутку. Прибуток рухає світом капіталу. Якщо ви не зацікавлені в прибутку, значить, у вас його ніколи не буде. Якщо ви зацікавлені в прибутку - у вас буде  прибуток.  До речі, бізнес ідеї в Україні захищаються на законодавчому рівні законом України про авторські права.                                               
 Цікаво знати
 Давайте ознайомимося з представленими нижче цікавими бізнес-ідеями.  П'ять з яких належать американцям,а ось географія інших п'яти вельми обширна - від Тайланда до Німеччини.
Очолює наш перелік Мішель Ферреро, 10 мільярдів доларів. Сім'я Ферреро володіє найбільшим в Європі виробництвом шоколаду. Їх основні бренди - Tic Tac, Kinder Eggs, Ferrero Rocher, Nutella. В даний час сімейство розширює ринок збуту за рахунок країн Азії, особливо Китаю. Мішель живе в Монте-Карло, його сини - в Бельгії.                                                                
    Бред Хьюз, 5.3 мільярда доларів. Йому належить ідея установки камер зберігання уздовж автострад. Компанія Бреда - найбільший на території США постачальник послуг зберігання. Компанія володіє двома тисячами філій по всій Америці. Хьюз також відомий своєю діяльністю в області добродійності, зокрема боротьбою з дитячою лейкемією. 
    Ральф Лаурен. Статок - 5 мільярдів доларів. Його ідея до смішного проста - наклеїти на звичайну сорочку-поло ярличок з конем. І оцінити її в 50 доларів. А потім спостерігати, як розкуповують його товар. Ральф - син російських емігрантів. У 1967 році він кинув навчання в бізнес-школі і зайняв 50 000 доларів для свого проекту-поло. У 1994 році Ральф продав 28% акцій своєї компанії за 138 мільйонів доларів. 
 Джефф Бізос - статок 4.4 мільярда доларів. Ідея - торгівля книгами через Інтернет. Всесвітньо відомий засновник  Amazon.com, найбільшого в світі порталу по торгівлі книгами, виріс в Техасі. Працював на Уолл-Стріт після того, як закінчив університет. У 30 років він вирішив змінити своє життя, і відкрив торгівлю книгами за допомогою Інтернету. Перший офіс Джеффа розміщувався в гаражі в місті Сіетл. Став мільярдером в 1997 році. 
 Тай Уорнер. Статок - 4.5 мільярда доларів. Його ідея - продавати плюшевих ведмедиків з зворушливими іменами. І випускати їх в дуже обмежених кількостях, щоб іграшки відразу ставали предметом колекціонування. Плюшеві ведмедики Бінні з'явилися на ринку в 1986 році, і відразу стали користуватися неабиякою популярністю. Прибуток від свого проекту Уорнер  вкладав у нерухомість. Найдорожчий готель Нью-Йорка, Four Seasons, належить Таю Уорнер.
   Калео Ювідіха, Дітріх Матешиц. Тайланд, Австрія. 3.1 мільярда і 3 мільярди доларів. Ідея - продавати енергетичні напої спортсменам і любителям нічних дискотек. Матешиц і Ювідіха створили всесвітньо відомий напій Red Bull, збагачений вітаміном В. Продажі цього напою перевищили суму в 3.5 мільярда доларів  щорічно.           
 Маріо Моретті Полігатто. Статок - 3 мільярда доларів. Його ідея полягає в тому, щоб виробляти взуття з маленькими дірочками в підошві (закритими спеціальною мембраною). Це нововведення позбавило багатьох людей від запаху поту у взутті. Маріо заснував компанію Geox shoes. Ідея створити «дихаюче взуття» з'явилася у нього в 1994 році, коли Маріо подорожував по горах Невади. Стояла сильна спека, і він пробив кілька дірочок в підошві свого взуття, щоб дати ногам «дихати». Маріо свого часу спробував продати ідею Niike, але там до нововведення поставилися прохолодно. Що ж, їм же гірше, а фірма Маріо тепер продає більше 16 мільйонів пар взуття на рік. Серед його постійних клієнтів є сам Папа Римський! 
Джеймс Дайсон, Англія. Статок - 1.6. мільярда доларів. Його «перу» належить ідея створення пилососа, який всмоктує пил з надзвуковою швидкістю. Це дозволяє пресувати сміття і пил, і перешкоджає їх викиду назовні. У 2009 році пилосос Дайсона марки DC12 став самим продаваним в Японії, залишивши далеко позаду місцевих виробників.
   Поль і Ханс Райгелі, ФРН. Статок - півтора мільярда доларів. Їх ідея - виробництво і торгівля солодкими цукерками різних форм і розмірів.
Говард Шульц. Статок - 1.1 мільярд доларів. Ідея - встановити кавові магазинчики по всій Америці. Зараз Говард - кавовий король, власник мережі кав'ярень Starbucks. Його компанія володіє 12 000 кав'ярень, які обслуговують більше 40 мільйонів американців щотижня
Географія                                                                                                                                                      В кожній країні світу  є свої «гіганти» бізнесу. Успішні бізнесмени зустрічаються досить часто. Власне, слово «успіх» до бізнесу можна застосовувати, проте більша частина ділових людей, які досягли успіху, досягли вершин тільки завдяки самим собі. Хтось завдяки наполегливій праці, хтось - завдяки відмінній ідеї, яка працює чи не сама по собі, але найуспішніші бізнесмени світу, які досягли вершини, добилися всього завдяки тому, що порушували правила (іноді і закони),  але в результаті - вигравали.   Віт того де ви розпочинаєте свій бізнес залежить і сама ідея того чи іншого бізнесу. Отже, давайте на прикладі деяких бізнесменів з різних куточків світу впевнимось в цьому.
 Почнемо з Джима Бакмастера  Ви чули про нього? Ні? Адже Джим Бакмастер один з найбільш відомих лідерів сучасного IT-ринку. Він посідає посаду генерального директора дуже впливового сайту класифікованих оголошень Craigslist.org. Бакмастер стверджує, що досяг успіху завдяки своєму підходу до бізнесу: він все прагне робити якомога простіше, не прагнучи конкурувати з кимось, і не прагнучи до максимізації доходу. Дизайн сайту не міняли з кінця 90-х років 20-го століття, на ньому немає ніяких рекламних банерів, і працює на ресурс з відвідуваністю 20 мільйонів відвідувачів на місяць всього 24 співробітники.   Сайт займає 46 місце в списку найпопулярніших сайтів у світі (за версією рейтингу Alexa). Бакмастер не використовує абонплати, немає баннерної реклами, немає нічого подібного. Аналітики вважають, що минулого року Бакмастер заробив близько 25 мільйонів доларів за рік, хоча міг би отримувати невимірні великі суми, пішовши він на поводі у сучасних способів ведення бізнесу.
 Наступний про кого я хочу вам розповісти це Лі Ка Шинг                                                                  Лі Ка-Шинг – являється найбагатшою людиною в Гонконгу та у всій Східній Азії. Forbes називає його найбагатшим китайцем в світі. Сьогодні він займає пост голови ради директорів Cheung Kong Holdings. 
 Вже чверть століття Лі контролює величезну частину вируючого семимільйонного Гонконгу. Його компанії побудували тут кожну сьому квартиру, пропускають через себе 70% вантажообігу гонконгського порту і контролюють солідні частки ринку електропостачання та мобільного зв'язку. Його успіхи на материку Китай - особливо в області рітейлу і нерухомості - не менш вражаючі.   Як всякий великий будівник імперії, Лі продовжує захоплювати нові території по всьому світу. У 2010 році Cheung Kong зробила найбільше в своїй історії придбання, виклавши $ 9,1 млрд за енергозбутових компаній UK Power Networks - сьогодні вона обслуговує приблизно 8 млн британців. Менш ніж через рік він купив Northumbrian Water, яка в Англії надає послуги водопостачання 4,5 млн чоловік. Hutchison Whampoa, одна з найбільших мереж мобільного зв'язку в Європі, в лютому поповнила свої активи третім за величиною мобільним оператором Австрії, що обійшлося їй у $ 1,7 млрд.                                                                                                                                                                                  А тепер про австралійця Керрі Пакера
  Він помер ще в 2005 році, ставши найбагатшою людиною в Австралії і головним утримувачем акцій компанії Publishing and Broadcasting Limited. Коли його батько, медіа-магнат Френк Пакер, помер, Керрі не тільки не втратив впливи, він значно розширив сімейну імперію, яка в даний час перейшла в руки старшого брата Керрі, Клайда.
 Kerry Packer Френсіс Баллмор, AC (17 грудня 1937 - 26 грудня 2005) був австралійським медіамагнатом.   Пакер був відомий своєю абразивною особистістю, своїм багатством,  щедрими звичками в азартних іграх,  обширною бізнес-імперією та зіткненням з австралійським податковим управлінням і Costigan Королівської комісії.   На момент його смерті, Пакер був найбагатшим і одним з найвпливовіших людей в Австралії. У 2004 році журнал Business Review Weekly приблизно оцінив його капітал  в $ 6,5 млрд.               Завдання:    На аналізі досвіду відомих бізнесменів, напишіть розповідь на тему: «Найцікавіші ідеї бізнесу в світі»                                                             
 Література
 Політичні та економічні течії у суспільстві завжди знаходять свої відображення у літературі. Двадцять перше століття стало епохою розвитку бізнесу та бізнес ідей, що звичайно відобразилось у таких літературних творах як:
1. «ДухLess» Сергей Минаев.Культовий роман, написаний Сергієм Мінаєвим, викликав масу обурення, суперечок і нападок з боку загальних мас. Чого власне і слід було очікувати. Це не просто книга, написана черговим автором-пустушкою, чиє ім'я забувається, не встигнувши народиться. Це виклик суспільству, це відчайдушна правда, на яку більшість з нас закриває очі, яку далеко не всім приємно чути.   Дана книга присвячена поколінню 1970-1976рр. Цьому перспективному поколінню, в чиї душі заздалегідь було запрограмовано світле майбутнє і вселенське щастя. У цьому майбутньому немає місця сльозам і засмучення, в ньому трава просто зобов'язана бути зеленішою, а сонце повинно світити яскравіше. Але що ж ми бачимо насправді?
 У романі перед нами відкривається образ типового ловеласа, тусовщика, котрі лаються грошима направо і наліво, нудьгуючого вечорами в пафосних клубах Москви і одночасно зневажає все людство. Внутрішній конфлікт абсолютно нещасну людину, у якого за всіма показниками «життя вдалося». Дуже багато людей мріяли б опинитися на його місці, але героєві це місце гидотно, а іншого він просто не може собі уявити.
 За що склали голови наші діди? За світле майбутнє. Релігія, патріотизм, сім'я, продовження роду, честь, совість, дисципліна, закон і порядок .... Але що ми бачимо на даний момент нашого життя? Розпуста, жадоба грошей і влади, відсутність моральних норм, наркоманія, бойова готовність при першій же можливості покинути рідну країну, зовнішня краса, відполірована пластичною хірургією і непохитне бажання продати себе якнайдорожче. І ось з таким станом речей доводиться миритися головному героєві. І не просто миритися і приймати як належне, а підлаштовуватися, крутитися, говорити те, що від нього хочуть почути і жити з усвідомленням того, що так буде до кінця днів.                                                                                                                                                                                                                                                  Як любив повторювати головний герой книги: «Все життя мумій складається з трьох «Д»:  девчонки, деньги и диллеры». Муміями він називає загнивших у власній порочності людей.
 І ось так він проживає кожен день, заробляючи собі репутацію розпусного алкоголіка, наркомана і циніка. Людину, якій нібито на всіх наплювати з високої гори. Чим закінчується подібний спосіб життя і чи зможе герой хоч щось поміняти всередині себе, розповість нам дана книга. Книга, прогриміла одного разу на всю Росію, книга про сучасне прогресивному світі, від якого нікуди не сховаєшся. І чи варто в ньому щось змінювати, вирішує кожен сам для себе.
 Найяскравіші цитати з роману:
 «Люди семенят, пытаясь не опоздать на работу, многие на ходу лопочут по мобильникам, постепенно втягивая свои невыспавшиеся мозги в утреннюю суету города. Иногда мое воображение дорисовывает чуть сгорбленным фигуркам тюки на спинах, превращая их в крепостных рабов, ежедневно несущих своим хозяевам оброки в виде собственного здоровья, чувств и эмоций»;
 «Не очень врубаясь, о чем мне с ней говорить, я пьяно проблеял что-то вроде «Привет, как дела, ты куда?» и тем самым привел в действие детонатор бомбы под названием «Женщина пьяна и одинока»;
 «Так и живет наш секретариат годами. Половина перманентно в декрете, вторая половина (временно заменяющая первую) на испытательном сроке, защищенные КЗОТом, как ДЗОТом. Железобетонно»;
 «Довольно удивительно, что при общем росте рынка наши показатели по России оказались ниже ожидаемых по плану. Чего ж тут удивительного? Какого же черта вы еще ожидали от конторы, в которой работают только ксероксы, да и те с перебоями?»;
 «Я, вероятно, единственный человек на земле, который, получив возможность реализации любого желания, готов отдать магический «цветик-семицветик» другому. Хотя нет, одна мысль у меня все-таки есть. Я попросился бы у цветка обратно в детство, да, боюсь, услышал бы – сервис не доступен…».

2. «Про наш бізнес» Юрій Руль
Що то за бізнес в Україні
  Коли усе так ненадійне
  Не довіряй партнеру нині
  Бо постраждаєш, як не дивно
  Арендодавець живе й бачить
  Як ще тебе уконтрапупить
  У конурі його собачій
  Зробиш ремонт, а він поцупить      
  І зразу ж вижене надвір
  То ти подумаєш надалі
  Чи вір такому, чи не вір
  Краще “сплести собі сандалі”
  А інспекційні служби різні?
  З ними не можна домовлятись
  Хабар не платиш – вони грізні
  А заплатив – вони як мати
  Пізніше сядеш підрахуєш
  Уже залишився в накладі
  І зразу ж впевнено відчуєш
  Що тобі в сім’ї не раді
  Ти копирсаєшся в болоті
  І чим активніш твої рухи
  Тим менш життєві твої квоти
  То може краще скласти руки?
  Та я не можу руки скласти
  Я не віддав ще все що знаю
  Я хочу просіку прокласти
  Ще у житті, а не у раї

  Я ж можу всім допомогти
  Додать здоров’я, відпочити
  То що ж робить? Куди іти?
  Коли в кишенях віє вітер.

3)    Цитати:
 «Якщо службовець завжди погоджується з босом, він марний для бізнесу.»  Е. Хаббард
 «Бізнес неможливо визначити з точки зору прибутку. Мета бізнесу — створення  споживача.»  Пітер Друкер
 «Успіх у бізнесі сам по собі не служить запорукою успіху поза бізнесом.»     Пітер Друкер
Завдання    Напишіть есе на тему: «Тема бізнесу у сучасній літературі»
Охорона здоров’я
Сучасний темп життя змушує багатьох людей проводити більшість часу в задушливих маленьких офісах,  сидячи перед моніторами. Такий спосіб життя обдаровує хворобами навіть найбагатших та найуспішніших. Але знайшлись підприємці для кого такий стан речей  став підґрунтям для розвитку геніальної бізнес ідеї такої як: створення мережі бізнес-клубів. Заклади, що допомагають покращити нам свій фізичний стан є також  джерелами неймовірних доходів для їх власників.
 Ось наприклад Мадонна нещодавно стала господинею спортивного центру в Росії.              Його назва - Hard Candy Fitness Moscow. Це всього лише другий фітнес-центр поп-королеви у світі. Свій перший спортивний центр вона відкрила восени 2010 року в Мексиці.
 - Москва – одне з моїх найулюбленіших міст! І я, й мої танцюристи - ми всі з нетерпінням чекали на свято відкриття московського клубу, - відверто зізналася Мадонна на відкритті.
Завдання
 Приготувати, на наступний урок,  доповідь на тему: «Створення бізнесу у сфері оздоровлення»
Реклама   
Психологія в рекламному бізнесі
Сучасна реклама – це складна кон’юнктурна діяльність, що вбирає в себе як творче, так і діловий початок.
   В умовах жорсткої конкуренції виграють ті рекламні компанії, які більш повно використовують не тільки вигідні для клієнта умови контракту, але і способи сильнішого впливу на потенційного споживача. Тобто, якщо можна так сказати, підвищують свій ККД на одиницю вкладених коштів замовника. Якість реклами прагнути відповідати наступній тенденції: мінімум реклами - максимум ефекту. У нинішній ситуації думаючий замовник віддає перевагу саме такій компанії.
З чого ж складається успіх? Розцінки пропонованих рекламних послуг приблизно однакові, відповідно, зростає роль якості послуг. Якість послуг складається з двох частин. Перша - це вміла робота із замовником, і друге - грамотно зроблена реклама з позиції сприйняття і споживання продукту. Можливості сучасної психології дозволяють значно посилити ефект реклами за рахунок поліпшення якості впливу. Для цього використовуються підсвідомі установки сприйняття інформації потенційних споживачів.
 Наголос робиться на психічні особливості споживача, його інтереси і звичаї. Адже знання того, чому людина погоджується з одним і відмовляється від іншого, допомагає рекламувати товар максимально ефективно. Знання психологічних особливостей комунікації необхідні, починаючи з моменту укладення контракту на рекламу, закінчуючи створенням і випуском готового образу реклами.
 Прийоми переконання, можна використовувати вже на стадії зав'язування відносин з потенційними рекламодавцями. Фраза: «Чи не хочете у нас розмісити свою рекламу?» За ступенем переконання програє психологічно вивіреної: «Ви хочете розмістити рекламу зараз або після того як перегляньте наш каталог і усвідомлюєте прийдешні вигоди від співпраці з нами?!» Використання прийомів переконання дозволяє підвищити кількість замовлень до ~ 10%.
   Добре відомий факт – хороша реклама – це адресна реклама. Знання потенційних споживачів і їхніх інтересів дозволяє складати рекламу для конкретних людей. Для цього виявляються і вивчаються ті соціальні групи, які можуть бути можливими споживачами рекламованого продукту. Виходячи з отриманих даних, складається стиль подачі інформації. Інформація подається таким чином, щоб бути сприйманої певною категорією людей.
 Наприклад, продукт для забезпечених ділових людей варто рекламувати в досить діловому, строгому стилі, який зайвий раз буде підкреслювати самозакоханій винятковість останніх. Навпаки, реклама продукту для людей малого і середнього достатку, повинна нести більший емоціональнийзаряд, показувати на конкретних та простих прикладах вигоду від придбання товару або послуги.
При створенні безпосередньо рекламного образу необхідно враховувати підсвідомі ассоціативні зв'язки. Ми мислимо асоціаціями, аналогіями. Щоб вгадати яке слово написано, ми автоматично шукаємо аналог у себе в минулому досвіді. І коли знаходимо, то дізнаємося значення слова. Теж відбувається і з образами. Не знання такого психічного закону призводить до очевидних безглуздостей в рекламі.
Приклад: друковану рекламу пластикових вікон супроводжує образ танка, який на думку авторів реклами повинен підкреслювати міць фірми. Але у будь-якого нормального людини, на підсвідомому рівні, танк асоціюється з руйнуванням, а вікна з творенням будинку. Очевидна суперечливість установок, тому реклама вікон не дасть потрібного ефекту.
 За таким же принципом будуються асоціативні ряди кольору і форми. Ось типовий приклад того, як не треба робити. Для більшого контрасту образу, деякі укладачі реклами, використовують поєднання чорного і червоного. Це поєднання дійсно вражає, але тільки у зворотний бік, адже це поєднання кольору сприймається підсвідомістю як траурне.
 Психологія дозволяє зробити рекламу більш запам'ятовується і активізувати увагу. Одним із способів, який дозволяє цього досягти є постановка психологічних «маркерів» сприйманої інформації. Це можуть бути будь-які, що порушують природний хід сприйняття, перешкоди або несподіванки. Завдяки цьому інформація запам'ятовується. Припустимо, на тлі шикарного вечірнього плаття лежить потрісканий будівельний цегла. Нісенітниця, але запам'ятається надовго.  Креативна реклама вже стала окремим видом мистецтва. Регулярно створюються рейтинги найвдалыших рекламних роликів та постерів
Перегляньте відео номінантів премії "Канські леви 2012"
Цікавим є метод «мильних опер». У триваючій рекламній кампанії закладається певний сюжет. Кожна наступна серія реклами представляє із себе сюжетне продовження попередньої. За розвитком пропонованих подій деякі соціальні групи будуть стежити, тим самим утримуючи свій інтерес на рекламі. Експлуатація людської цікавості робить цей метод ефективним. 
Є так само заборонені, законодавством багатьох країн, способи реклами - кодування. Всі ці способи будуються на принципі гіпнотичного впливу, коли минаючи свідомість, інструкція про придбання товару або послуги «вмонтують» в підсвідомість. Методи ці досить ефективні, хоча й порушують права особистості. Назвемо деякі з них.
Це і відомий 25 кадр, в якому за 1/25 секунди демонструється необхідне наповнення. Це і презентаційне демонстрування  спеціальних асоціативних картинок, які вкупі із закликами шоумена, створюють у аудиторії інтерес до рекламованого. І, нарешті, груповий вплив на одну людину. Це особливо сильний засіб впливу, він використовується, наприклад, в таких структурах як мережевий маркетинг і т.д.
 Завдання:  Вигадати рекламу свого бізнесу (намалювати ескіз).                                                           
  Психологія 
Бізнес ідея: Бізнес на втіленні дитячої мрії
Дитяча мрія про доросле життя говорити, ходити на роботу як вони. Це, по суті, мрія кожної дитини рано чи пізно такі думки з'являються у кожної дитини. Тільки після закінчення течіям років ми розуміємо, що у дорослих багато труднощів. Стати дорослим тут і зараз неможливо, але допомогти дитині відчути себе дорослим і самостійним можна. Бізнес на втіленні дитячої мрії можливий.
 Хав'єр Анкона мексиканський бізнесмен, який придумав геніальну ідею по заробітку. У 1999 році Хав'єр створив «місто дітей» або так званий кідзоленд. В даному місті діти надавалися дуже цікаві послуги. Діти могли відчути себе дорослими і відчути себе самостійними.
 Даний парк унікальний у своєму роді його вдосконалені копії є в Індонезії, Японії, Китаї, Південній Кореї, Португалії та Об'єднаних Арабських Еміратах. Видно це дуже прибутковий бізнес разів його взялися реалізовувати в такій кількості країн.                                                            У Кідзоленде діти самі все роблять. Батьків в місто не пускають, діти самі повинні все робити. На вході дітям одягається браслет, по якому відстежується місце положення дитини. Також дитині видається трохи Кідз (це місцева валюта), за якою він може покататися на атракціонах. Коли у дитини закінчуються Кідз то йому їх потрібно поповнювати. Дитина може отримати Кідз, тільки працюючи. Дитині потрібно буде попрацювати і заробити своєю працею більше Кідз. Все як у реальному житті, так як роблять дорослі. Чим більше дитина буде працювати, тим більше Кідз у нього буде.
 Для роботи дитині видають професійну уніформу, і він виконує якісь дії. Дитині це підноситься як гра, але побічно він починає розуміти основи реальному житті, де потрібно працювати, що б отримувати гроші. Дитина може з легкістю поміняти безліч професій за короткий час. Багато б дорослі позаздрили такої можливості.
 Бізнес на втіленні дитячої мрії дуже прибутковий. Організувати такий бізнес не просто. Знадобляться великі фінансові можливості і безліч зв'язків. У мегаполісі такий парк розваг буде дуже популярний в зв'язку зі своєю унікальністю. По-перше, батьки будуть приводити своїх дітей на цілий день, а самі можуть гуляти по магазинах. По-друге, батьки будуть прагнути віддати дітей в такий парк, що б вони отримали новий досвід і більше зрозуміли про реальне життя.
Музика
Бізнес і музика
Що може бути спільного серед бізнес ідеями і музикою?
 Насправді дуже багато. У наш час майже всі відомі співаки мають «за плечима» не тільки кар’єру співака (співачки), вони також одночасно створюють і розвивають свій бізнес. Створюючи свої бренди в одязі, свої парфуми, чи взагалі самі стають продюсерами.                                                                                                                                  Наприклад, сестри Олсен, які крім співачок є ще продюсерами та стилістами.
    Все почалося з простої футболки, яку хотіла мати Ешлі. Ця футболка повинна була відображати стиль її хазяйки та мала ідеально сидіти. Ешлі була вимушена замовити її на текстильній фабриці.
В шестирічному віці сестри Олсен стали наймолодшими продюсерами в історії.
Також вони є власницями журналу «Mary-Kate and Ashley Magazine», що виходить раз на два місяці.
Стали наймолодшими мільйонерами до 10 років в американській історії, що створили самі себе.
Це все свідчить про те, що талановиті люди можуть бути талановиті та успішні  як і в музиці так і в бізнес
Роберт Кийосаки. Как построить бизнес с нуля? http://www.youtube.com/watch?list=PLA8FC2937FD790293&v=In1eR6D21IM&feature=player_embedded

Автор кейса: Паутинка Светлана, Паутинка Анна.

Немає коментарів:

Дописати коментар